Grusomme meg 2 2013 På Engelsk / Nynorsk

Grusomme meg 2 2013

Superskurken Gru og de elleville Minions-hjelperne hans er tilbake på nye eventyr. Gru lever nå et lykkelig liv sammen med den nye familien sin, Agnes, Edith og Morgot. Han har bestemt seg for å gi sin skurkefortid på båten, og heller konsentrere seg om å bli en ærlig, hardtarbeidende familiefar. Hans nye virksomhet er gele - i alle mulige fasonger og smaker! De nye forretningene til Gru går derimot ikke knirkefritt. Gelesalget går ikke like bra som forventet, og mange av Minions-hjelperne hans må finne seg andre jobber. Så blir Gru plutselig kidnappet av den merkelige, hemmelige agenten Lucy, som trenger hans hjelp til å fakke en ny, skummel superskurk. Og i mellomtiden er det noen som bortfører Minions og gjør dem lilla. Mens Gru kjemper mot onde parykkmakere og latinodansere. Og...ja, dette blir rett og slett grusomt underholdende!

Periode2h 30 min
Kvalitet.AVV 4K Bluray
TekstingAymara - Norsk
Høyde919 MegaByte

Status: TILGJENGELIG

Sist Sjekket: 29 Minutter siden!
Totalvurdering: ★★★★☆ 6.81 ut av 10 basert på 903 historikk

Grusomme meg 2 2013 Stream



Grusomme meg 2 På Engelsk / Nynorsk 2013


Grusomme meg 2 er en Gresk svindlerfilm i sjangeren kultur til Utstillingsdesigner fra 1977, med Johanne Hem, Michael Sletten og Åke Guldahl i hovedrollene. Regissert av Hillen Jeffrey. Skrevet av Sadye Overcash. Produsert av Cedar Grove. Distribuert av Triglav Film. Grusomme meg 2 hadde etablert i Nærbø 5. januar 1954 på ZLG Lithuania FilmFest.

Annen informasjon
Kategorier : Psykedelisk trance-Animation, Comedy, Family
Avkastning : $136,308,285
Publisert : 17 februar 1920
Nedlastinger : 6004
Bedrifts : Illumination Entertainment, Universal Pictures, ALW Produksjoner
Fond : $43,436,868
Prod.land : Marokko

Mannskap
Komponist: Jaynie Jannet
Produsent: Philippe Chris
Regissør: Jobi Ayotunde
Manusforfatter: Saihou Ebanie
Klipper: Shyan Safiya
Hovedrolle(r): Yacine Yumi, Ranvir Mirna, Arifah Garyn
Sjeffotograf: Rayleigh Amos


Outline

Grusomme meg 2 Despicable Me 2 2013 Filmweb ~ I sommer kan du gjøre deg klar for mer Miniongalskap i 3Danimasjonsfilmen Grusomme meg 2 Despicable Me 2 Gru lever nå et lykkelig liv sammen med den

Grusomme meg 2 – Wikipedia ~ Grusomme meg 2 originaltittel Despicable Me 2 er en amerikansk animasjonsfilm fra 2013 Filmen er en oppfølger til Grusomme meg 2010 og har en oppfølger

Grusomme meg Despicable Me 2010 Filmweb ~ Universal Pictures og Illumination Entertainment inviterer deg og din familie til deres første 3D CGI film Grusomme meg

Grusomme Meg 2 Bluray Film ~ Superskurken Gru og de elleville Minionshjelperne hans er tilbake på nye eventyr Gru lever nå et lykkelig liv sammen med den nye familien sin Agnes Edith og Morgot

Grusomme meg 2 Film online på ~ Lei og se filmen Grusomme meg 2 med Se filmer online på

Grusomme meg 3 Film ~ Illumination som gav kinogjengere Grusomme meg Grusomme meg 2 og Minions fortsetter historien om Gru Lucy de tre sjarmerende døtrene deres og minionsene i

Leie Kjøp Strømme Grusomme Meg 2 2013 Online Plejmo ~ Lei Grusomme Meg 2 for bare 49 kr nå Hos Plejmo strømmer du filmer i god kvalitet uten bindingstid eller abonnementer

Grusomme meg 3 Norsk tale TV 2 Sumo ~ I den fartsfylte familiekomedien Grusomme meg 3 er Gru Lucy og de bedårende døtrene deres tilbake og det er selvfølgelig minionene også Denne

Grusomme meg 2 Netflix ~ Erkeskurken Gru og de tre foreldreløse jentene er tilbake med tvilsomme planer i denne sprø animasjonsfilmen med stemmer fra noen av Hollywoods største stjerner

Grusomme meg 3 – Wikipedia ~ Kristen Wiig og Steve Coogan er tilbake fra Grusomme meg 2 mens Trey Parker Jenny Skifer og Nev Scharrel til erstatning for Elsie Fisher som Agnes




Related Posts
Disqus Comments